Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne w ramach projektu niekonkurencyjnego współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie opolskim (III)” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
od 1 kwietnia 2025 r. do wyczerpania dostępnego limitu środków przeznaczonych na ten cel
Na szkolenie kierowane będą osoby bezrobotne zarejestrowane w tutejszym urzędzie, w szczególności: osoby długotrwale bezrobotne, osoby w wieku 18-29 lat, osoby w wieku 55 lat i więcej, osoby, którym udzielono ochrony czasowej w związku z wojną w Ukrainie.
Szkolenia są bezpłatne. Umożliwiają uzyskanie uprawnień lub umiejętności zawodowych zwiększających szanse na podjęcie zatrudnienia lub działalności gospodarczej.
Warunkiem skierowania na szkolenie jest między innymi:
• przedłożenie uzasadnienia celowości ukończenia szkolenia / uprawdopodobnienia możliwości podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej – wystawionego przez pracodawcę
• przedłożenie oświadczenia o zamiarze podjęcia/ wznowienia działalności gospodarczej po ukończeniu szkolenia / uzyskaniu kwalifikacji.
Nabór wniosków prowadzony jest zgodnie z Regulaminem w sprawie organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu Lubelskim”, który wraz z wnioskiem dostępny jest na stronie internetowej: www.pupopolelubelskie.pl.
Formy złożenia wniosku:
• elektronicznie za pośrednictwem portalu www.praca.gov.pl,
• pocztą elektroniczną (na elektroniczną skrzynkę podawczą PUP- ePUAP) opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym,
• elektronicznie za pośrednictwem e-Doręczeń,
• drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim, ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie, w przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem Poczty Polskiej decyduje data wpływu do urzędu,
• osobiście w siedzibie PUP w Opolu Lubelskim / Oddziale PUP w Poniatowej.