W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Zapytania ofertowe - Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie, w imieniu którego działa p.o. Dyrektor – Pani Marlena Dębicka zaprasza do złożenia ofert w zakresie sprzedaży i dostawy materiałów biurowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy). Przedmiotem zapytania jest „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie." Ofertę należy złożyć do dnia 22 grudnia 2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Punkcie Obsługi Klienta. Wszelkie szczegóły w załączniku.